Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Niestandardy08 maja 2018

Billboardy w Berlinie pełniące funkcję drogi na skróty

Social trend

Świetną niestandardową kampanię w przestrzeni miejskiej Berlina prowadzi właśnie marka MINI. Jej celem jest promocja funkcjonalności RTTI (Real Time Traffic Information), która dostępna będzie w najnowszych samochodach tego producenta. Jej głównym zadaniem jest doprowadzenie kierowcy z punktu A do punktu B najszybszą trasą. Tym, co wyróżniać ma RTTI od podobnych systemów, jest analiza informacji na temat ruchu drogowego w czasie rzeczywistym, a następnie bieżące reagowanie na zmianę natężenia ruchu i proponowanie alternatywnej trasy, gdy zachodzi taka potrzeba.

Kampania “Shortcut Billboards” opracowana przez agencję Serviceplan Campaign X Munich również koncentruje się na wybieraniu najszybszej trasy, jednak nie w kontekście podróży samochodem, a przemierzania miasta pieszo. MINI w często uczęszczanych, choć uciążliwych dla pieszych, miejscach Berlina, rozmieściło własne billboardy reklamowe, które pełnią jednocześnie rolę niestandardowych dróg na skróty. Skorzystanie z nich pozwala pieszym realnie zaoszczędzić czas. Przykładowo jedno z nich skracało czas pokonania trasy z 12 do 3 minut, ale prowadziło… przez środek piłkarskiego boiska.

Akcja rozpoczęła się w kwietniu i prowadzona będzie do końca okresu wiosennego. Tak więc, jeśli będziecie w najbliższym czasie w stolicy Niemiec, koniecznie szukajcie nietypowych dróg na skróty! Ich dokładne lokalizacje znajdziecie w filmie promującym tę, rewelacyjną i świetnie nawiązującą do reklamowanej funkcjonalności RTTI, kampanię. 

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.