Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

O mnie

Adam Przeździęk

 
Trend Forecaster, Brand Consultant, Speaker

Jestem analitykiem i trendwatcherem, CEO Mediafeed FutureOf X – firmy doradczej, zajmującej się identyfikacją, analizą oraz prognozowaniem trendów determinujących naszą przyszłość. Wspieram przedsiębiorstwa oraz organizacje poszukujące odpowiedzi na pytania o nadchodzące zmiany poprzez obserwację i wyjaśnianie wpływu kształtujących się trendów na poszczególne sektory rynku, społeczeństwo i kulturę. W procesie prognozowania trendów doradzam zarządom i prezesom spółek notowanych na giełdach, liderom rynków krajowych oraz startupom. Jestem członkiem jury międzynarodowego konkursu reklamy Epica Awards, w skład którego wchodzą przedstawiciele czołowych redakcji i instytutów prasowych świata, ekspertem w Radzie ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej SAR, laureatem plebiscytu Ludzie Polskiego Internetu, finalistą konkursu Człowiek Internetu „Briefu” 2015. W 2017 zostałem wyróżniony przez prestiżowy magazyn „Adweek”, jeden z najważniejszych na świecie pism na temat reklamy i mediów. Od 2007 roku tworzę Mediafeed.pl – jeden z najbardziej wpływowych i uznanych blogów w Polsce nt. trendów, technologii oraz zjawisk społecznych kształtowanych przez innowacje oraz media cyfrowe. Jestem prelegentem i uczestnikiem paneli dyskusyjnych podczas konferencji krajowych i zagranicznych, regularnie cytowanym i udzielającym wypowiedzi w mediach.  

 

Ukończyłem studia z zakresu Marketingu międzynarodowego na Wydziale Zarządzania w Częstochowie, oraz studia podyplomowe z zakresu Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Doświadczenie zawodowe gromadziłem podczas pracy dla korporacji (m.in. Tesco, PressitOn, Agora), software house’u (XSolve), startupów oraz agencji kreatywnych (m.in. GONG). Od wielu lat prowadzę partnerską współpracę z markami, realizując na ich potrzeby unikalne projekty, przeprowadzając badania, opracowując raporty i dostarczając wiedzy na temat innowacji w danym obszarze rynku. Współpracowałem z firmami funkcjonującymi m.in. w sektorze finansowym, paliwowym, nowych technologii, farmaceutycznym, modowym, drukarskim, sportowym oraz tzw. dóbr luksusowych. 

Mój ekspercki blog założyłem ponad 14 lat temu, co sprawia, że jest on jednym z najdłużej tworzonych blogów o tej tematyce, ale również jeden z najbardziej wpływowych i wartościowych w swojej kategorii w Polsce. Od czasu swoich cyfrowych narodzin mój blog zgromadził szeroką i stałą rzeszę czytelników, która dla mnie, jako jego jedynego autora, stanowi największą wartość. Piszę o niestandardowych formach reklamy, najnowszych zjawiskach społecznych oraz trendach z zakresu mediów cyfrowych i technologii, a także o ich wpływie na reklamę lub codzienne życie konsumentów. Poruszam tematy związane z koncepcjami kreatywnymi kampanii reklamowych oraz pomysłami na unikalne działania promocyjne marek. Szczególną uwagę zwracam na kampanie, które postrzegam jako niosące za sobą ważną ideę oraz głębsze przesłanie. Bez przerwy obserwuję, szukając nowych mikrotrendów, zjawisk i zmian w naszym otoczeniu. 

W 2011 roku znalazłem się w albumie Ludzi Polskiego Internetu. W 2015 czytelnicy magazynu “Brief” nominowali mnie do tytułu Człowiek Roku “Briefu” 2015. Zostałem wielokrotnie wyróżniony w rankingach popularnych i wpływowych autorów blogów w Polsce. Mój blog systematycznie pojawia się w zestawieniach najlepszych i najbardziej wartościowych blogów marketingowych w naszym kraju. W 2015 został on wyróżniony przez magazyn “Adweek”, jedno z najważniejszych na świecie pism na temat reklamy i mediów. Publikuję m.in. dla miesięcznika “BE Magazyn”. Prywatnie uprawiam triathlon, starając się robić dobry wynik na rzecz Fundacji SYNAPSIS i akcji Biegiem Na Pomoc, realizującej misję pomocy dzieciom i osobom dorosłym z autyzmem.

Publikowanie w obrębie bloga to zaledwie wierzchołek tego, czym zawodowo zajmuję się na co dzień. Moje pozostałe aktywności można śledzić w poszczególnych kanałach społecznościowych, na których umieszczane treści zazwyczaj mają unikalny charakter:


Media

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt