Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Internet28 listopada 2012

Google opowiada o reklamie

Social trend

Na całe szczęście, ludzie przydzieleni do tej misji przyłożyli się i mocno ruszyli swoimi głowami. Pomysły typu kolejna “świetna 5 minutowa animacja” lub długa infografika (z której i tak niewiele można byłoby odczytać) tym razem pozostały jednie na firmowym flip charcie. Efektem wytężonej pracy kreatywnych ludzi Google’a (i ich agencji) jest  Digital Creativity Guidebook – wirtualne miasteczko Google.

Znaleźć w nim można wizualne wyjaśnienie możliwości wszystkich największych usług Google’a: Youtube, Google+, Hangout oraz Search. Całość rozmieszczona została w kilku miejskich lokacjach. Całość wygląda po prostu świetnie! Przypominam, że to niejako oferta Google’a, także brawa za niesztampowe podejście do dość trudnego tematu.

 Digital Creativity Guidebook

Kompaktowość  realizacji nie przeszkodziła twórcom w tym, by przedstawić najważniejsze korzyści dla klienta, wynikające z reklamowych usług Google. Wszystko, co do przekazania miało Google  “włożone” zostało w nietypową formę przekazu z piękną grafiką i ciekawą animacją, które zachęcają do interakcji. Dla ciekawskich, w Guidebooku umieszczono również kilka ukrytych “smaczków”, które pojawiają się po kliknięciu lub po wykonaniu innej czynności w określonym miejscu. Szukanie ich to całkiem udana zabawa.

Z takim narzędziem chce się obcować i analizować każdy jego jeden element. Dlaczego tak się dzieję? Ponieważ jest to po prostu niebywale przystępne dla użytkownika. I chyba w takim kierunku powinny pójść inne firmy, które chcą przyciągnąć swoich klientów, szczególnie w obszarze online. Bo przecież możliwości interakcji z potencjalnym odbiorcą w internecie, ograniczają jedynie ramy ludzkiej kreatywności, prawda?

Fajnie, że powstają takie realizacje.

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt