Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Marketing11 maja 2009

Marketerzy wybierają Internet

Social trend

Z zestawień European Interactive Advertising Association wynika, że ok. 70% marketerów w Europie zamierza zwiększyć inwestycje w internecie w bieżącym roku.

internet Najmocniej odbije się to na tradycyjnych mediach. W badaniu wzięli udział menadżerowie zarządzający projektami marketingowymi w 9 krajach Europy Zachodniej, reprezentujący branże: FMCG, sieci handlowe, firmy motoryzacyjne, RTV, telekomunikację i branże finansową. Grupa 47% badanych uznała internet za niezbędny element marketing miksu (38% rok wcześniej i 16% w 2006 roku)

źródło : Media&Marketing Polska

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt