Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Reklama03 marca 2012

Mercedes z niestandardowym przekazem na billboardach

Social trend

Technologia BlueEFFICIENCY związana z ekologiczną jazdą, zastosowana właśnie w Mercedesach zdaniem marketera spowodowałaby, że napis na billboardzie nie pojawiłby się (napis pojawił się pod wpływem ilości zanieczyszczeń generowanych przez przejeżdżająca w pobliżu samochody). Oprócz oczywistej promocji swojej marki i ‘unikalnych’ rozwiązań, Mercedes podkreśla, że zależy mu na tym, by powietrze którym oddychamy nie było zanieczyszczane przez samochody, opuszczające ich fabrykę.

httpv://www.youtube.com/watch?v=IvVrJxqi5_Y


Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt