Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Do poczytania16 września 2012

Warte poczytania #3

Social trend

Cykl chyba mocno przypadł Wam do gustu, o czym świadczą statystyki postów, bardzo mnie to cieszy i motywuje do bycia sumiennym. Mam nadzieję, że czerpiecie inspirację z artykułów, które Wam podrzucam. Jednocześnie zapraszam do dalszego dzielenia się nimi, jak również Waszymi spostrzeżeniami na ich temat.

Jeśli w tym tygodniu jest to Wasza pierwsza wizyta na Mediafeed, zapraszam również do wpisu nt. społecznej inicjatywy, którą postanowiłem wspierać, mianowicie powstanie i działalność fundacji “Biegam z Sercem”. Przeczytajcie więcej na ten temat.

Jeśli chcecie podrzucić fajne treści, podsyłajcie linki na adam@mediafeed.pl. Najciekawszymi podzielimy się z innymi.

Życzę Wam inspirującego poniedziałku i całego nadchodzącego tygodnia!

Artykuły polecane w tym tygodniu:

#Aby zbudować silną markę, staraj się zawłaszczyć “znak” w świadomości klientów
Czyli o tym, dlaczego myśląc o meblach prostych w złożeniu, wiemy, że znajdziemy je w IKEI

 #Dlaczego nie potrzebujesz mieć iPhone 5? 
Miniony tydzień zdominował nowy telefon Apple, warto jednak dowiedzieć się, czy naprawdę go potrzebujemy. Tekst pisany okiem fanboy’a tej marki.

 #Czy rozpoznawanie twarzy oznacza koniec prywatności?
Bardzo ciekawy tekst na temat prywatności i zagrożeń pojawiających się wraz z rozwojem nowych technologii

  #Paywall nie jest receptą na dobre artykuły
Płatne treści w internecie, gorący temat minionego tygodnia w Polsce – dlaczego Paywall niekoniecznie musi oznaczać lepsze treści?

  #Twoja marka ma silną opowieść – podziel się nią!
Na koniec tekst + infografika (choć przesyt nimi jest spory – warto). Jeśli Twoja marka posiada opowieść, historię do opowiedzenia, ubierz ją w foto i video i poślij w świat online!

Do przeczytania za tydzień!

Wykorzystane zdjęcie pochodzi z Pinterest.

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt