Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Branding20 maja 2013

Wciągający ambient

Social trend

Przykładem tego rodzaju kampanii jest działanie marki Toshiba, której głównym celem było ukazanie siły ssania najnowszego odkurzacza o pięknej nazwie: Torneo V. Co zrobiła Toshiba? Wykorzystała w swoich działaniach ambientowych ruchome schody w metro. Ruch schodów, wciągających imitację drobinek śmieci, wydaje się więc być na tyle silnym skojarzeniem, by zwrócił uwagę nie tylko “podstawionych”, na potrzeby filmu przechodniów.  vacuum2013dentsu

Druga rzecz-koszty. Która reklama może być równie tania, jak ta? Odkurzacz został pokazany na zwykłej naklejce, umieszczonej na podłodze, a “śmieci” znalazły swoje miejsce na schodach, przemieszczających się w wiadomym kierunku. Powiedzcie, że to nie proste. A to przecież próba zwrócenia uwagi przechodniów na zwykły odkurzacz! Reklama umieszczona została w metro w Tokio.

httpv://www.youtube.com/watch?v=BFDYhnO19rw

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt