Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Internet29 grudnia 2012

World of Red Bull 2013

Social trend

Ponad 500 sportowców. Tylu aktualnie ekstremalnie zakręconych wyczynowców wspiera Red Bull na całym świecie. Można powiedzieć śmiało, że jest to marka, która ma największą liczbę ambasadorów reklamowych.

Liczba robi wrażenie, a co najważniejsze, każda z tych person swoją osobowością i tym, co robi na co dzień, doskonale wpisuje się w wizerunek marki z czerwonymi bykami w logotypie. Ma być ekstremalnie, nietypowo i z ogromną dawką adrenaliny. I jest.

red bull can

Bardzo cenię ich podejście do marketingu (mniej cenie sam produkt, ale to inny temat), ponieważ robią naprawdę niestandardowe kampanie marketingowe (skok ze stratosfery Felixa Baumgartnera-dlaczego nie?) i są w tych działaniach cholernie konsekwentni.

Wg nieoficjalnych danych Red Bull rocznie przeznacza na reklamę polegającą m.in. na wspieraniu sportowców i dbałości o rozwój ekstremalnych dyscyplin, około 30% swojego przychodu. Całkiem spory kawałek tortu, prawda? Ale bądźmy szczerzy, gdyby wydane pieniądze nie zwracały się, z pewnością nikt nie pozwoliłby sobie na wydatki znacznie pomniejszające kilkumiliardowy przychód roczny firmy.

The World Of Red Bull 2013

Może w 2013 roku nikt nie spadnie na ziemię z wysokości kilkudziesięciu kilometrów, ale o to, że o marce Red Bull znowu będzie głośno, jestem absolutnie spokojny. Póki co, polecam zapoznanie się z najnowszą reklamą Red Bulla, niejako podsumowującą wyczyny czerwonych byków w dobiegającym końca roku.

Źródło zdjęcia

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt