Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Marketing18 kwietnia 2009

Kryzys vs Google

Social trend

Panujący kryzys nie omija nawet gigantów. Wyszukiwarka Google którą zna chyba każdy, kto chociaż raz był użytkownikiem internetu także zanotowała spadek. W ostatnim kwartale dostarczyciel takich narzędzi jak google analitics, earth, translate lub usług pozycjonerskich adwords odniósł 3% spadek swoich przychodów.

“Nikt nie jest kryzysoodporny” – powiedział na konferencji szef Google, Eric Schmidt.

Te słowa chyba mówią wszystko odnośnie sytuacji panującej na rynkach światowych i w bilansie przychodów i wydatków największych jak i tych małych przedsiębiorstw.

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt