Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Branding18 czerwca 2013

And the winner is…

Social trend

Z jednego z wyborów jury jestem szczególnie zadowolony. Chodzi o edukacyjną realizację miasta Melbourne, mającą na celu zmniejszenie liczby wypadków w metro w tym mieście. Mowa rzecz jasna o kampanii społecznej  “Dumb ways to die“, przygotowaną przez agencję kreatywną McCann Melbourne. Ta właśnie realizacja otrzymała wczoraj, podczas Cannes Lions, nagrody w dwóch kategoriach:  Grand Prix oraz Direct.

Dla przypomnienia:

httpv://www.youtube.com/watch?v=IJNR2EpS0jw
dumb ways to die

Najważniejsze wyniki tej kampanii:

49 milionów wyświetleń w Youtube (jedno źródło)
Top 10 najczęściej w iTunes (dostępna była zarówno aplikacja, jak i sam utwór muzyczny)
20%  obniżenie wypadków w metro

Dane za Adweek

Świetne podsumowanie i jednocześnie uargumentowanie nagrodzenia Grand Prix tej właśnie kampanii przez Pascala Beuclera, członka jury Cannes Lions.

httpv://www.youtube.com/watch?v=M0ERSXy8jzg#!

Podsumowując: Kampania w ważnej sprawie,  dotycząca codziennych problemów ( i często niestety także tragedii), słusznie nagrodzona i zauważona przez Jury festiwalu. 50 milionów wyświetleń nie bierze się znikąd.

Źródło zdjęcia: theinspirationroom.com

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt