Słyszymy już o tekstyliach, które zabijają wirusa, o aplikacjach, które mają nas informować, czy...
“Powinniśmy inwestować w technologie, które w centrum stawiają człowieka, użyteczność i dbałość o prywatność”
Przeczytaj
Świetną niestandardową kampanię w przestrzeni miejskiej Berlina prowadzi właśnie marka MINI. Jej celem jest promocja funkcjonalności RTTI (Real Time Traffic Information), która dostępna będzie w najnowszych samochodach tego producenta. Jej głównym zadaniem jest doprowadzenie kierowcy z punktu A do punktu B najszybszą trasą. Tym, co wyróżniać ma RTTI od podobnych systemów, jest analiza informacji na temat ruchu drogowego w czasie rzeczywistym, a następnie bieżące reagowanie na zmianę natężenia ruchu i proponowanie alternatywnej trasy, gdy zachodzi taka potrzeba.
Kampania “Shortcut Billboards” opracowana przez agencję Serviceplan Campaign X Munich również koncentruje się na wybieraniu najszybszej trasy, jednak nie w kontekście podróży samochodem, a przemierzania miasta pieszo. MINI w często uczęszczanych, choć uciążliwych dla pieszych, miejscach Berlina, rozmieściło własne billboardy reklamowe, które pełnią jednocześnie rolę niestandardowych dróg na skróty. Skorzystanie z nich pozwala pieszym realnie zaoszczędzić czas. Przykładowo jedno z nich skracało czas pokonania trasy z 12 do 3 minut, ale prowadziło… przez środek piłkarskiego boiska.
Akcja rozpoczęła się w kwietniu i prowadzona będzie do końca okresu wiosennego. Tak więc, jeśli będziecie w najbliższym czasie w stolicy Niemiec, koniecznie szukajcie nietypowych dróg na skróty! Ich dokładne lokalizacje znajdziecie w filmie promującym tę, rewelacyjną i świetnie nawiązującą do reklamowanej funkcjonalności RTTI, kampanię.