Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Offtopic18 marca 2011

Ceneo diss. Diss is it!

Social trend

No udało się Gongowi, udało. Jeśli ktoś spyta mnie, kiedy oglądałem dobry filmik aspirujący na bycie viralem o długości większej niż pół minuty do końca jego trwania… this is it! Uśmiecham się słuchając naprawdę dobrych tekstów copywritera i historii, która rozpoczyna się w momencie, gdy główny bohater cofa się pamięcią do lat, w których przesiadywał na trzepaku. Naprawdę kawałek dobrej roboty. W sieci robi się wokół tego dobry buzz, ludziom się podoba, choć niektórzy nie ogarniają, że to reklama Ceneo, a nie jej szkalowanie. Ale nie wszyscy siedzą w reklamach 24/h. Jak ja.

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt