Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Trendy28 października 2019

Deep Reads: raporty warte uwagi #2

Social trend

W ostatnim czasie, w trakcie codziennej pracy, uzbierało mi się ponownie sporo ciekawych raportów i analiz, na które – moim zdaniem – warto zwrócić uwagę bez względu na branżę w jakiej funkcjonujemy. Być może okażą się pomocne również w Waszych projektach – researchu, przygotowywanej właśnie prezentacji, czy na potrzebę spotkania kreatywnego jako dobry starting point. Wszystkie materiały są w 100% darmowe, jeśli nie liczyć tych, które można pobrać po zostawieniu swojego danych kontaktowych. Dziś chciałbym zwrócić Waszą uwagę na następujące trzy raporty: 

Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery – obszerny raport PA+Novem, bazujący na informacjach zebranych z polskiego rynku. Traktuje szeroko o millenialsach, grupie klientów mającej nadal największą siłę zakupową (którą niebawem zastąpić mają osoby z tzw. Pokolenia Z), a której potrzeby i oczekiwania, zdaniem wielu, zepchnięte zostały w ostatnim czasie na dalszy plan – m.in. z powodu skupienia się na analizie potrzeb pokolenia Zetek.
 

Samsung KX50: The Future in Focus – sześciu czołowych brytyjskich naukowców i futurologów na zlecenie Samsunga stworzyło opracowanie prezentujące wizję przyszłości świata za 50 lat. Analiza dotyczy zmian w obszarze technologii, zdrowia, żywności, rozrywki oraz transportu. Choć w wielu miejscach zbyt mocno nacechowany marką Samsunga, dokument nadal godny uwagi. Wprowadzenie tutaj.

FutureBrand Country Index 2019 – kontynuacja cyklicznego raportu, który analizuje poszczególne kraje tak, jak marki czy przedsiębiorstwa – pod kątem siły ich wizerunku i rozpoznawalności na świecie. Bardzo polecam, szczególnie, że przedostatnia edycja ukazała się w 2014 roku. Można więc zauważyć, jak zmienia się postrzeganie kraju na przestrzeni kilku lat. Bardzo dużo ciekawych wniosków, wykresów i odniesień do tego, jak państwa kreują swój wizerunek “na zewnątrz”. Wprowadzenie tutaj
Raportów szukajcie też na stronie głównej bloga w białych kafelkach pt. Insights. 
Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt