Wraz z zaproszeniem przez Organizatorów konkursu Epica Awards do grona jury, otrzymałem również album...
Mam do oddania album Epica Awards Creativity Book #32
Przeczytaj
Międzynarodowy Festiwal Reklamy White Square, będący jednym z największych festiwali kreatywnych w Europie, w tym roku odbędzie się w dniach 9-11 czerwca. Co roku do konkursu zgłaszanych jest ponad 1000 projektów, tworzonych przez lokalne i sieciowe agencje oraz studia z ponad 30 krajów świata. Zgłoszenia można nadsyłać do 17 maja w 7 kategoriach: Creative, Branding, Mass Media, Digital, Craft, Effectiveness oraz Marketing. Zwycięzcy White Square 2021 zostaną ogłoszeni podczas ceremonii rozdania nagród 11 czerwca, która będzie transmitowana online. Zachęcam do wysyłania zgłoszeń, również dlatego, że wiąże się to z udziałem w interesującej części konferencyjnej, o czym piszę poniżej.
Prace konkursowe w konkursie White Square będą oceniane przez międzynarodowe jury, które zgodnie z festiwalowymi standardami, reprezentowane jest przez ekspertów światowej branży komunikacyjnej. Według danych, sędziowie biorący udział w tegorocznej edycji, oprócz bogatego doświadczenia sędziowskiego na wiodących wydarzeniach reklamowych, zdobyli łącznie ponad 400 złotych lwów na (wciąż) najbardziej prestiżowym festiwalu Cannes Lions. W tym roku organizatorzy festiwalu zaprosili mnie do grona jury konkursu. Będę miał okazję oceniać zgłoszenia w kategorii Mass Media.
Finaliści i zdobywcy nagród White Square otrzymają szeroką promocję w ponad 50 publikacjach w mediach branżowych na całym świecie, m.in. w Argentynie, Armenii, Białorusi, Belgii, Chorwacji, Estonii, Francji, Gruzji, Hiszpanii, Holandii, Kazachstanie, Litwie, Łotwie, Niemczech, Portugalii, Włoszech, regionie MENA, Serbii, Rumunii, Rosji i Ukrainie.
Oprócz konkursu, organizatorzy zapewniają trzydniowy program konferencyjny, składający się z ponad 70 różnych aktywności, w tym z zajęć master-class, warsztatów oraz wykładów światowej sławy ekspertów z ponad 30 krajów.