Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Offtopic05 października 2010

ING rozmawia o życiu

Social trend

Pozostając w klimatach ambient marketingu wrzucam kilka zdjęć z eventu, jaki w ubiegły weekend ING zorganizował w Krakowie przy dworcu PKP, przy okazji kampanii “porozmawiajmy o życiu”

W centrum miasta, przy Galerii Krakowskiej i dworcu głównym PKP rozmieszczone zostało kilkadziesiąt manekinów ludzkich rozmiarów, które imitowały ludzi rozmawiających ze sobą. Każdy z nich podpisany imieniem, budził zainteresowanie przechodniów, także tych zza granicy, ‘otrzaskanych’ z dobrymi, nietypowymi akcjami marketingowymi firm. Dodatkowo przy manekinach rozstawiony został namiot obrandowany logotypami ING, w którym można było zdobyć informacje nt. ubezpieczeń na życie. Wg banku ING tylko 3 na 10 osób posiada tego typu polisę, a każdy z tych dziesięciu określa się jako odpowiedzialna osoba.

Tu powinien znaleźć się pokaz slajdów,niestety z powodu przenosin bloga, zniknął. Przerpaszam.

Cała akcja fajnie wygląda i przyciąga wzrok przechodniów. Czy ludzie faktycznie wpadają do namiotu lub zaczepiają doradców banku, którzy krążą wokół manekinów – tego nie wiem. Ale jako kampania o lekkim zabarwieniu CRM (podkreślam słowo ‘lekkim’) wyszła bardzo przyzwoicie.

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt