Dobrze trafiliście. Poniżej znajdziecie kilkadziesiąt świetnie rozpoznawalnych logotypów z krótką...
Skąd wzięły się nazwy wielkich marek?
Przeczytaj
Na kuchennych akrobacjach znam się raczej kiepsko. Być może dlatego, że niespecjalnie ciągnie mnie do zgłębiania tajników wykwintnego gotowania. Nie zmienia to jednak faktu, że mogę od czasu do czasu zwrócić uwagę na reklamy, które z kuchnią mają bardzo wiele wspólnego, a na dodatek, są zrealizowane tak, jak flagowe dania przygotowywane przez najlepszych kucharzy świata – z maestrią.
Do kanonu takich właśnie reklam dodałem ostatnio nowy spot IKEI, skierowany na rynek azjatycki. Sam koncept jest jedną wielką wizualną metaforą, zestawiającą projektowanie wymarzonej kuchni ze starannie wybranych modułów z przygotowywaniem potrawy z równie starannie dobranych składników. Bardzo sprytne.
Gaston Soto, Art Director w agencji BBH Asia Pacific, odpowiedzialnej za przygotowanie reklamy powiedział, że podczas jej tworzenia nawiązywano do rozrywki, jaką powinno dostarczać samodzielne i nieskrępowane konfigurowanie swojej kuchni. Dlatego też twórcy kampanii również postanowili nieco się rozerwać i “usmażyć” coś swojego.
Wyszło naprawdę dobrze. To znaczy, smacznie!
PS. Moment “wash your hands” jest dla mnie absolutną wisienką na torcie.