Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Branding10 marca 2012

Jak ewoluować mogą logotypy znanych marek?

Social trend

W polskim tłumaczeniu i wykonaniu, to nic innego, jak odświeżenie logotypu i nadanie mu podrasowanego wyglądu. Z wielkich marek jakiś czas temu na odświeżenie zdecydowało się m.in. Pepsi, co spotkało się z różnym odbiorem. Ja słyszałem głównie negatywne komentarze, mnie natomiast aktualne logo Pepsi bardzo się podoba.

Natknąłem się w sieci na ciekawe zestawienia logotypów bardzo znanych marek, myślę, że każdy, kto czyta ten post rozpoznaje przynajmniej połowę niżej zamieszczonych. To co w nich najciekawsze, to koncepcje tego, jak logotypy poszczególnych marek mogą wyglądać w przyszłości. Rzecz jasna nie są to projekty pochodzące od tych marek, a jedynie wymysł kogoś, kto przygotował te zestawienie, niemniej warto zauważyć, że na przestrzeni lat wszystkie logotypy zostały mocno odchudzone i zdecydowanie podążają w kierunku minimalistycznym. Co jest dobre moim zdaniem, im prostszy logotyp, tym łatwiejszy do zapamiętania, rozpoznania, skojarzenia.

Mnie i tak najbardziej podoba się przewidywanie dla logotypu Nokii. Mam nadzieję, że wiecie, co autor miał na myśli ;)

 

apple logo

ibm logo

microsoft logo

lg logo

 

vw logo

google logo

gap logo

nokia logo

mozilla logo

 

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt