Marketing przez strach - tak nazywam kategorię reklam, która w ostatnim czasie zdobywa sporą popularność...
Okno na strach
Przeczytaj
PlusGSM (Polkomtel) dla jednej ze swoich marek 36,6 przygotował całkiem ciekawą formę reklamy zewnętrznej, wykorzystującej elektroluminescencje.
Tym razem nurt akcji reklamowej nie skupił się na zwykle wykorzystywanych w OOH billboardach, na celownik wzięte zostały przystanki autobusowe i tramwajowe w ośmiu dużych miastach w kraju. Nośniki zostały wynajęte od AMS i są to sześciany z neonami na budkach przystanków oraz podświetlone plakaty na ich szybach. Za wizerunek kampanii odpowiada agencja Team One i potrwa najprawdopodobniej do końca tego miesiąca. Na zdjęciach można zobaczyć jak plakat na szybie wygląda w stanie spoczynku i gdy się rozświetli. Neon na budce pali się bez przerwy w wieczornej porze. Jak dla mnie super sprawa. Wybór dużych miast i przystanków, które przeważnie i rano i wieczorem są oblegane przez rzesze ludzi w różnym wieku, młodych szczególnie, co stanowi główny target oferty 36,6 ( patrz casus Bóbra znającego 1000 bitów). Myślę że jest to dobra odskocznia od billboard’owego 5×2 m, które to po prostu wyrastają z dnia na dzień i coraz mniej ludzi zwraca na nie uwagę, szczególnie gdy jadą samochodami w mieście. Przystanki mają to do siebie ze często są przy skrzyżowaniach, co powoduje że kierowców taki neon nocą również może zainteresować. Przy przystankach są też kioski, w których można też bez problemu zakupić reklamowany na budce pre-paid. Well done.