Międzynarodowy Festiwal Reklamy White Square, będący jednym z największych festiwali kreatywnych...
Dołączam do Jury międzynarodowego festiwalu White Square 2021
Przeczytaj
Wraz z zaproszeniem przez Organizatorów konkursu Epica Awards do grona jury, otrzymałem również album “The Epica Book” #32″ do użytku własnego w dwóch egzemplarzach. Książka ta często nazywana jest bibilią kreatywności i w sumie nie mija się to z prawdą, biorąc pod uwagę, że to ponad 400 stron inspiracji – wyróżnionych kampanii reklamowych z niemal każdej branży, w ponad 60 kategoriach(!). Całość pięknie wydana przez Bloomsbury (ci od Harry’ego Pottera), poszerzona o zestaw artykułów rozkładających na czynniki pierwsze sukces najczęściej nagradzanych kreacji minionej edycji, w tym głośnej kampanii Shiseido “The Party Bus”.
Ta coroczna dawka inspiracji bywa przez branżę reklamy wyczekiwana niemal tak bardzo, jak sama lista zwycięzców konkursu Epica Awards. Dzieje się tak dlatego, że “The Epica Book” jest czymś więcej niż tylko kompendium zwycięskich prac. To także ekskluzywne wywiady i wgląd w ewolucję branży reklamowej. To również trwały zapis kunsztu całego sektora kreatywnego. Zapis analogowy, choć bardzo często przedstawiający efekty prac w cyfrowym świecie. Na mnie album ten robi duże wrażenie i mam nadzieję, że na kimś z Was również je zrobi, bo chciałbym drugi jego egzemplarz oddać w ramach prostego konkursu.
Pozostając w tematyce kampanii reklamowych, pytanie konkursowe jest bardzo szerokie, nie dotyczy żadnego konkretnego rynku czy branży i brzmi:
Która kampania reklamowa bieżącego roku zasługuje na wyróżnienie i dlaczego?
(przesyłajcie link lub nazwę kampanii + krótkie uzasadnienie)
Odpowiedzi można przesyłać na adres [adam małpa mediafeed.pl]. Na Wasze propozycje czekam do końca 09.11.2019 – akurat wtedy też kończą się obrady jury Epica Awards. O wygranej powiadomię kogoś z Was drogą mailową. Wasz mail nie zostanie wykorzystany w celu rozsyłania spamu ani też odsprzedany osobom lub firmom trzecim.