Są też książki których nie chce się czytać po pierwszych kilku kartkach, lub takie, których za...
Książki do poczytania – Zaufanie 2.0
Przeczytaj
książka Marketing w Sieci to praca zbiorowa osób związanych w mniejszy lub większy sposób z uczelnią WSE im. ks. Józefa Tischnera.z Krakowa i traktuje przekrojowo o tym, co dzieje się teraz w sieci. Jest o e-mail marketingu, mediach społecznościowych, tworzeniu usability stron oraz ich pozycjonowaniu. Oprócz tych tematów jeszcze kilka innych, które najmocniej interesują aktualnie przedsiębiorstwa, które chcą rozpocząć swoje działania w internecie.
Ja swoje skromne kilka stron napisałem na temat współpracy firm (ale też agencji reklamowych, PR-owych, domów mediowych) z blogerami. Mam nadzieję, że wszystkim, którzy doczytają się do tej części książki, chociaż odrobinę pomoże ona przy pierwszym kontakcie z blogerem, ponieważ po nim autora danego bloga najczęściej ocenia potencjalną możliwość współpracy. Jeśli Waszym zdaniem pominąłem istotne kwestie lub nie zgadzacie się z niektórymi uwagami, bardzo chętnie odpowiem, sprostuję, porozmawiam. Możecie pisać komentarze w tym wpisie, postaram się odpowiedzieć.
Póki co jednak, zapraszam do lektury, ponieważ napisana została przez osoby, które są praktykami, wykorzystującymi w swojej codziennej pracy posiadaną wiedzę. Szanuję osoby, które wykładają na uczelniach lecz bez praktyki, bez spędzenia kilku lat ‘w akcji’ wykłady i zajęcia z nimi wyglądają nieco inaczej.
Publikacja dostępna jest w issuu, można ją również pobrać za darmo.
[issuu layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Flight%2Flayout.xml showflipbtn=true documentid=110817143656-a512ec2587e54c6983b7b24adb9f314d docname=mws-wse username=dslv loadinginfotext=Marketingw%20sieci%20%E2%80%93%20podstawowe%20zagadnienia%2C%20inspiracje%20i%20przyk%C5%82ady. showhtmllink=true tag=marketing width=420 height=309 unit=px]