Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Marketing04 kwietnia 2011

Netia wymienia Kota na Instytut dziwaków.

Social trend

Nie będzie już Kota. Nie będzie też “adin”. TP S.A. ze swoim viralem odejdą w niepamięć, a wszyscy i tak świetnie się bawią. Oczywiście w Netii bo nikogo za bardzo nie interesuje to, że firma ta rozpoczyna całkiem inną niż dotychczas kampanię reklamową, której głównym celem jest przeprowadzenie rebrandingu marki.

Z ciekawszych elementów nowej strategii Netii należy zauważyć specyficzny logotyp, który nie jest już jedynie statyczną grafiką umieszczaną gdzie tylko to możliwe. Od teraz logo operatora składa się z wielu małych elementów, tworzących jedną całość, kształt natomiast może być dynamiczny i zmieniany w zależności od potrzeb. Przewrotnie załączę jako pierwszy gorszy film, który obrazuje nowe logo i sposób jego wykorzystania. Moim zdaniem zrealizowany jest fatalnie. Tak jak i logo. Naprawdę długo ktoś musiał nad nim myśleć.

Znacznie lepszy w reklamowej części wprowadzania rebrandingu jest na pewno pierwszy spot i platforma komunikacji, która z ekscentryka Kota zmienia się na różnorodną ekipę tworzącą Instytut Netii, badający wszelkie obszary internetu. Reklama zapowiada raczej lekki, luźny ton całej kampanii, co w sposób naturalny wiąże się z poprzednimi działaniami marketera. To co na pewno można było zrobić – to dopasować teksty poszczególnych osób z rzeczonego instytutu. Skoro całość reklamy utrzymana jest w lekkiej konwencji można było poprosić copywriterów o coś bardziej śmiesznego. Chrzan jest niezły, ale szkoła w której nie było narkotyków to już trochę słabiej. Zobaczymy co będzie się działo dalej.

http://www.youtube.com/watch?v=_CDrThPKzSo

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt