Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Marketing28 maja 2019

Od Data do Ta-Da! Marki w poszukiwaniu wartości pochodzących z danych [prezentacja]

Social trend

Kilka dni temu na konferencji jednej z największych marek ubezpieczeniowych w Polsce wygłosiłem prezentację na temat sposobów wykorzystania przez firmy gromadzonych danych w procesie tworzenia wartości dodanej, m.in. dla klientów. W prezentacji zawarłem również kilka przykładów negatywnych, prezentujących złe wykorzystanie danych wrażliwych – narażających użytkowników na ich utratę lub deprecjonowanie wartości danych osobistych (np. poprzez ofertę wymiany danych w zamian za… kawę w restauracji). Choć prezentacja w formie wizualnej to tylko wycinek i często stanowi uzupełnienie tego, co mówi prelegent, załączam ją poniżej. Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany tym tematem, potrzebuje większej liczby przykładów pozytywnych czy też negatywnych, zapraszam do kontaktu lub pozostawienia komentarza. 

PS. W prezentacji brak filmów, gdyż Linkedin zablokował niedawno możliwość ich dołączania, niestety.  

From Data to Ta-Da! Brands in search of valuable use of data from www.mediafeed.co
Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.