Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Internet27 sierpnia 2012

Pizza+mafia = viral

Social trend

Poniedziałek warto zacząć od czegoś nietypowego, od czegoś, co skieruje nasz cały tydzień na odpowiednie tory. Dlatego w tym tygodni warto pamiętać, by w swoich działaniach położyć nacisk na jakość

 

Osoby odpowiedzialne za promocję wspomnianej we wstępie pizzerii New York Pizza pomyśleli, że chyba warto stworzyć reklamę, którą będą mogli zwrócić uwagę szerszej publiczności. Do tego celu wykorzystali dość nietypową konwencję spotu reklamowego, kładącego nacisk na kwestię jakości produkowanej pizzy oraz wykorzystywanych do jej wyrobu składników. Zresztą, zobaczcie sami, w jaki sposób firma ograła w swoich reklamach temat jakości.

httpv://www.youtube.com/watch?v=VG9yzG32EJg&feature=player_embedded

httpv://www.youtube.com/watch?v=AL2S9B6ErK4&feature=player_embedded

Bardzo lubię reklamy telewizyjne, na których widoczne jest porównanie lub efekt „przed i po”, ewentualnie „dobry produkt-słaby produkt” (na statycznych billboardach efekt ten działa chyba jeszcze lepiej). W reklamie New York Pizza również wygląda to bardzo ciekawie i właśnie dlatego dziś o tym piszę. Spoty bowiem nie są nowe, chciałem natomiast przypomnieć tę lekko zapomnianą ostatnio formę kręcenia reklam i tworzenia reklam outdoorowych. W reklamie NYP może nie do końca podoba mi się wykorzystanie konwencji mafii (film Scarface), nawiązania do narkotyków i typowych porachunków mafijnych, ale za to bardzo podoba mi się końcowy claim reklamy ;)

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt