Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Marketing01 lipca 2011

Prezes Tesco na Twitterze – póki co nie wiem o co chodzi

Social trend

Ostatnio pisałem o nowych technologiach w Tesco w Korei, dziś trochę inna ciekawostka z naszego rodzimego podwórka.

Prezes polskiego Tesco Ryszard Tomaszewski usiadł do Twittera. Nie wiem za czyją namową i czy dopytał chociaż jakie może mieć to plusy lub minusy dla firmy, którą prowadzi. Bo chyba może prawda? Założył więc konto, dzięki swojemu iPad’owi, pomyślał i napisał pierwszy wpis, drugi, trzeci. Póki co jest ich kilka. I czekam niecierpliwie na kolejne, bo Prezes Ryszard w słowach nie przebiera.

Jedzie ostro o tym, co mu się nie podoba w firmie, którą prowadzi i jak dla mnie to sensu w tym niewiele. Bo jak komentować wpisy typu:

Byłem w Jedrzejowie kolejny raz po remoncie ! Wstyd mi przed kierownikiem sklepu za nasz totalny brak profesjonalizmu.

A ja właśnie Odwiedzilem kilka naszych małych sklepów bardzo depresyjny widok dostępność świeżej bardzo słaba pieniądze leżą na podłodze.

Kojarzy mi się to trochę z wchodzeniem do basenu kogoś, kto nie potrafi pływać i liczy na to, że w brodziku jakoś ustoi. Ale będąc na stanowisku prezesa wszystkim dobrze znanej firmy, skorzystałbym chociaż z kilku dobrych rad pisania w społecznosciach od pracownika działu PR, który to w Tesco istnieje i ma się dobrze. Zobaczymy co dalej.

Prezesa można śledzić wchodząc tutaj: http://twitter.com/RyszardTomaszew

 

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt