Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Internet18 września 2013

Reklama wielce absurdalna

Social trend

Old Spice, Newcastle Brown Ale, Axe, Geico, te marki, wymienione tutaj jednym tchem, to tylko przykłady firm, które w swoich reklamach bardzo mocno bazują na absurdzie i wymyślnych żartach. Ale te realizacje przeważnie znamy. Każdy z tych brandów systematycznie wypuszcza spoty reklamowe, okraszone dawką czegoś nie do końca zrozumiałego, stąd szansa, że przynajmniej jeden z nich od czasu do czasu trafi przed nasze oczy.

Boost: Moreing

Pytanie do Was na dziś. Czy znacie „Moreing„? Zjawisko takie! Na czym ono polega, zapytacie. Ano na tym, że wszystko to, co lubicie nosić, zakładacie na siebie w kilku egzemplarzach, uprawiając sport, uprawiacie go w zmultiplikowany sposób, albo… w ogóle wszystko, co dzieje się dookoła Was i generalnie dotyczy Waszego życia jest inne, bo jest zwielokrotnione. Brzmi dziwnie, prawda? Bardzo dziwnie.

Nie martwcie się, ja także nie jestem wyznawcą „Moreingu”. Nie do końca też traktuję „trend” przedstawiony w spocie jako coś, co może kiedyś przeniknąć do życia młodych ludzi, choć widać potencjał. Jedno wiem na pewno. Oglądając reklamę batona „Boost” (producent: Cadbury), odczuwam nieodpartą chęć gromadzenia kilku podobnych do siebie obiektów. No i uśmiecham się, bo twórczy kolektyw The Glue Society oraz agencja Droga5, czyli ludzie odpowiadający za tę reklamę, zdecydowanie wiedzą, jak prostą nazwę produktu w absurdalny sposób przekuć na nietypową komunikację korzyści, co udowodnili poniższą historią:

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt