Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Internet04 września 2013

Okno na strach

Social trend

Marketing przez strach – tak nazywam kategorię reklam, która w ostatnim czasie zdobywa sporą popularność (była już reklama pojawiająca się z zaskoczenia na lustrach w toalecie oraz przerażające obrazy na lustrach w przebieralniach i to oczywiście nie są jedyne przykłady tego rodzaju kampanii promocyjnych, chyba zbiorę je w jeden większy wpis, by przedstawić rozwój tego trendu).  W tym kierunku podążyła również marka LG, która wykorzystując powagę rozmowy kwalifikacyjnej, postanowiła przedstawić walory swojego nowego, olbrzymiego telewizora. Jak widać, 84 cale mogą z dużym powodzeniem imitować sporej wielkości okno i nikt nie widzi różnicy ;)

maxresdefault

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt