Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Offtopic04 maja 2009

Walka z kryzysem

Social trend

Agencja reklamowa Leo Burnett Lizbona stworzyła plug-in online, który na stronach internetowych zamienia słowo „kryzys” na „okazja”. Agencja chce w ten sposób wykorzystać internet do przywrócenia pozytywnych nastrojów, popsutych przez panujący na świecie kryzys. Leo Burnett uznała, że to właśnie słowo „okazja” najlepiej zastepuje słowo „kryzys”. Plug-in jest darmowy i dostępny w trzech wersjach językowych (portugalski,angielski,hiszpański). Można go pobrać ze strony www.see-the-opportunity.com

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt