Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Do poczytania07 marca 2013

Warte poczytania #10

Social trend

Wiem, cykl, do którego dzisiaj wracam został odrobinkę zaniedbany. Choć jak dłużej nad tym się zastanowiłem, doszedłem do wniosku, że nie było wielu wartościowych artykułów w ostatnim czasie. Inaczej. Ja nie natknąłem się na takowe. Może te, które tutaj powinny pojawiać się cyklicznie, zalegają w najdalszych miejscach sieci, do których mój internet nie dociera. Jeśli znacie takie nieodkryte przeze mnie obszary, podsyłajcie czym prędzej.

Tak, jak wspominałem w jednym z wpisów z serii „WP”, postanowiłem w pewnym momencie publikować je tylko wtedy, gdy naprawdę będę pewien wartości artykułów, którymi chciałbym się z Wami dzielić. Stąd nie piszcie, że niesumienny i że obietnice bez pokrycia (wiem, nikt z Was tego nie napisał), to dla Waszego dobra. Po co zaśmiecać sobie umysł czymś, co nie dodaje Waszemu życiu żadnej wartości?

Morning Coffee

Poniżej 5 artykułów, które długo zalegały w moim Pocket, a które chciałbym Wam polecić:

#1 Siła trendu

Czym jest trend „Internet of Things” i dlaczego warto go śledzić. Krótko i na kilku ciekawych przykładach.

#2 Firmy bez logo
O sile marki w kontekście braku logo na jej flagowych produktach i czy istnieje szansa by, że marki przestały korzystać z logotypów?

#3 Świat Setha Godina

Można go lubić lub nie. Jedno jest pewne, marketing bez niego nie byłby takim, jakim jest dzisiaj. Obszerny, ciekawy artykuł.
#4 Kim tak naprawdę są „wpływowi” ludzie?
O 3 typach wpływowych osób, ich głównych cechach i „siedliskach” występowania w naturalnym środowisku.
#5 Kiedy Facebook będzie passe? 

Wtedy, kiedy zaczną nudzić się nim nastolatkowie. Nie od dziś wiadomo, że to właśnie ta grupa określa, co jest „cool”, a co nie może legitymować się taką etykietą.

Jeśli uznacie, że przeczytaliście lepsze artykuły, podeślijcie linki na adam@mediafeed.pl.
Źródło zdjęcia
Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt