Zajmuję się obserwacją zachodzących zmian i definiowaniem kluczowych trendów oraz wskazywaniem możliwych kierunków rozwoju dla całych kategorii rynku, jak i poszczególnych marek. Zapraszam do kontaktu, jeśli chcesz dowiedzieć się, które trendy kształtują Twoją branżę i które z nich zmienią ją w niedalekiej przyszłości. W razie zainteresowania kontaktem kliknij w niebieską kopertę.
Główne obszary współpracy:
* Raporty przedstawiające wiodące trendy i prognozy przyszłości
* Wystąpienia inspiracyjne i prezentacje trendów wraz z ich zastosowaniem
* Konsultacje i doradztwo w obszarze trendów oraz innowacyjności
* Warsztaty z obserwacji, analizy i wdrożenia trendów oraz innowacyjności w firmie
* Cykliczne raporty Tailor Made na temat kluczowych dla marki zmian zachodzących w jej otoczeniu
* Trend tour: trendhunting w wybranym mieście lub podczas najważniejszych targów na świecie
* Przyszłość marki lub sektora analizowana i opisana metodą scenariuszową
Do grona klientów z którymi współpracuję należą m.in. BP Polska, IKEA Polska, Deloitte Polska, Mercedes-Benz Polska, Louis Vuitton Moet Hennessy (marki Belvedere, Moet & Chandon, Veuve Clicquot, Hennessy), LINK4, TESCO, T-Mobile Polska, IBM Polska, APA Group, R.R.Donnelley, Bahlsen Polska, Idea Bank, Orange Polska, 8a.pl, Farmacol.
Poniżej lista tematów moich 5 ostatnich wystąpień lub warsztatów szkoleniowych. Są to zarówno prezentacje publiczne, jak i wystąpienia oraz szkolenia zamknięte dla przedsiębiorstw:
#Zaglądanie w przyszłość – dlaczego firma powinna zwracać dużą uwagę na obserwację trendów?
#From Data to Ta-Da! – w poszukiwaniu wartości pochodzącej z danych gromadzonych w firmie
#Trendhunting – obserwacja sygnałów zmian, wpływających na przedsiębiorstwa
#Nowe technologie i handel: jak zmienia się rynek i czego się spodziewać w 2018+
#Kluczowe trendy w komunikacji marek luksusowych
#Klient nowego pokolenia – wpływ technologii na decyzje zakupowe
#Trendy digital i nadchodzące zmiany na rynku marek high luxury
Pomagam firmom lepiej funkcjonować dziś i jednocześnie być odpowiednio przygotowanym na jutro. Analiza kształtujących się zmian pozwala dostrzegać nowe idee, szanse dla przedsiębiorstw oraz potencjał do ich wzrostu. To również jedno z kluczowych narzędzi, które umożliwia prognozowanie tego, jak rynek, na którym funkcjonuje dana firma, może zmienić się w perspektywie średnio i długoterminowej. Moją rolą we współpracy z firmami jest praca doradcza – dzieląc się wiedzą, prezentując kluczowe trendy i zmiany społeczne, pomagam firmom adaptować trendy w ich biznesie. Nowoczesnym biznesie, zorientowanym na przyszłość i mocno osadzonym w rzeczywistości.
Współpracuję w obszarze dostarczania inspiracji, edukowania i współtworzenia efektywnych rozwiązań na przyszłość. Prowadzę szkolenia oraz warsztaty innowacyjności, opracowuję pogłębione raporty i realizuję dedykowane badania. Wspólnie z moimi klientami rozwijam lub konsultuje ich projekty, bazujące na wartościach i potrzebach bliskich dzisiejszym konsumentom.
Doradzam przedsiębiorstwom, koncentrując się na największych wyzwaniach i przyszłości konkretnej branży, kategorii lub marki. Współpracuję z przedstawicielami firm na poziomie CMO, CTO oraz CEO. Jestem prelegentem na konferencjach, udzielając wystąpień szerokiemu audytorium, jak również dedykowanym, mniejszym grupom słuchaczy, podczas wewnętrznych spotkań oraz eventów. Wybrane prezentacje z moich wystąpień zamieszczam na Slideshare. Biorę udział w panelach dyskusyjnych i prowadzę wykłady z obszaru innowacji oraz analizy trendów na kilku polskich uczelniach wyższych.