Nowy Mediafeed – o założeniach, procesie, zmianach oraz efektach
Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, blog zmienił swoje (nie tylko) wizualne oblicze. Choć powodów...
Przeczytaj
0
211
36
Badania
Jak rozmawiamy na Twitterze?
Ten konkret wynika oczywiście z ograniczenia liczby znaków per jeden tweet, które to determinuje szybką...
Przeczytaj
0
28
0
Internet
Historia Mediów Społecznościowych
httpv://www.youtube.com/watch?v=T2GRAVpbDds
Przeczytaj
0
304
0
Marketing
Prezes Tesco na Twitterze – póki co nie wiem o co chodzi
Ostatnio pisałem o nowych technologiach w Tesco w Korei, dziś trochę inna ciekawostka z naszego rodzimego...
Przeczytaj
0
137
0
Adam Przeździęk
Zajmuję się komunikacją marketingową opartą o media interaktywne i technologie. Śledzę i analizuję nowe trendy, szukając ich zastosowania w działaniach promocyjnych. W branży marketingu i reklamy działam od 2003 roku, doradzam i szkolę przedsiębiorstwa w tym zakresie. Jestem prelegentem oraz uczestnikiem paneli na konferencjach w Polsce i zagranicą. Switch to English version: www.mediafeed.co
Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.