Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Internet15 kwietnia 2013

Wyobraźcie sobie…

Social trend

Tak właśnie działo się w akcji reklamowej marki Doritos. Film zrealizowany został w trakcie trwania tegorocznej konferencji South By Southwest (SXSW). Zobaczcie, co czekało na Roarke’a Boesa, który nie bał się odpowiedzieć „tak”, na pytanie przypadkowo spotkanego na ulicy jegomościa.

sxsw

httpv://www.youtube.com/watch?v=Fqmt-noy6UY

Taka moja mała rada dla marek i agencji reklamowych: jeśli macie odpowiedni budżet, róbcie takie akcje i takie reklamy. Nawet, jeśli wszystko od A do Z będzie ustawione, osiągniecie świetny efekt. Wiecie dlaczego?

Bo to jest treść, którą ludzie chcą oglądać. W reklamie już dawno nie liczy się jedynie produkt i cena. W reklamie chodzi o to, by zaskakiwać i bawić widza, a to wszystko z Twoją marką w tle. Zrób tak, a możesz być pewien, ze widz, czyli potencjalny klient, widząc Twoją reklamę, nie kliknie „pomiń” na Youtube i nie zmieni kanału w trakcie bloku reklamowego.

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt