Dobrze trafiliście. Poniżej znajdziecie kilkadziesiąt świetnie rozpoznawalnych logotypów z krótką...
Skąd wzięły się nazwy wielkich marek?
Przeczytaj
Nazwa filmu to “Niewidzialny Kierowca” i w linii prostej nawiązuje on do trendu pojazdów samojezdnych, czyli takich, które podróżują bez większego (lub wręcz żadnego) udziału kierowcy. Niedawno pisałem o ostatnim prototypie takiego samochodu od Google. Autorem filmu i całej akcji jest marka Toyota, chcąca w ten sposób zwiększyć zainteresowanie jednym ze swoich miejskich samochodów – Aygo. Oczywiście, model ten nie wpisuje się w kierunek rozwoju motoryzacji, związany z self-driving cars (w 100% musi być on bowiem sterowany przez człowieka), ale przyznajcie sami – Toyota z tą realizacją bardzo dobrze się pod niego “podpięła”. Podoba mi się. Nawet pomimo tego, że ogromnie prawdopodobne jest pełne jej wyreżyserowanie. Wiecie po czym poznałem? Prawdziwy policjant nigdy by nie przeklnął! ;)
Zdjęcie na głównej: Carbuzz.com