Newsletter

Zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy.

Internet20 czerwca 2014

Marki żartują, czyli można się uśmiechnąć

Social trend

Nazwa filmu to “Niewidzialny Kierowca” i w linii prostej nawiązuje on do trendu pojazdów samojezdnych, czyli takich, które podróżują bez większego (lub wręcz żadnego) udziału kierowcy. Niedawno pisałem o ostatnim prototypie takiego samochodu od Google. Autorem filmu i całej akcji jest marka Toyota, chcąca w ten sposób zwiększyć zainteresowanie jednym ze swoich miejskich samochodów – Aygo. Oczywiście, model ten nie wpisuje się w kierunek rozwoju motoryzacji, związany z self-driving cars (w 100% musi być on bowiem sterowany przez człowieka), ale przyznajcie sami – Toyota z tą realizacją bardzo dobrze się pod niego “podpięła”. Podoba mi się. Nawet pomimo tego, że ogromnie prawdopodobne jest pełne jej wyreżyserowanie. Wiecie po czym poznałem? Prawdziwy policjant nigdy by nie przeklnął! ;)

Zdjęcie na głównej: Carbuzz.com

Polityka prywatności

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Kontakt