Index: Awards to jeden z największych i najważniejszych na świecie konkursów dla projektantów innowacyjnych...
„Design to Improve Life” – warte uwagi projekty, wyróżnione w konkursie Index: Awards 2015
Przeczytaj
Konferencja Innovation Day Media Trendy to, moim zdaniem, jedna z najbardziej interesujących i inspirujących imprez tego typu w Polsce. Dzięki starannemu doborowi prelegentów (w znacznej części zza granicy), każdy, kto choć odrobinę interesuje się lub działa w szeroko pojętej branży kreatywnej i technologicznej, znajdzie w jej trakcie tematykę odpowiednią dla siebie. Sądząc po opublikowanych do tej pory sylwetkach mówców spodziewam się, że w tym roku będzie mocno futurystycznie, technologicznie i z całą pewnością inspirująco (tego ostatniego szczególnie oczekuję od imprez na które się wybieram).
Warto więc wpisać sobie w kalendarz tę imprezę, jeśli macie ochotę dowiedzieć się więcej o trendzie „Collaborative Consumption” (od Rachel Botsman), nabywaniu patentów na nowatorskie rozwiązania innych firm w ramach „Open Innovation” (od Stefana Lindegaarda), rozwiązaniach „Body Responsive” (od Ghislaine Boddington), a o projektowaniu dla marek takich jak Pinifarina, Ferrari lub Żywiec – od Janusza Kaniewskiego. Na imprezie swoją prelekcję wygłoszą także autorzy genialnej, głośnej i wielokrotnie nagradzanej kampanii Toshiby i Intela „The Beauty Inside” – Joshua Brandau oraz Nich Chapman.
Na Media Trendy wybiorę się z wielką przyjemnością jeszcze z jednego powodu. Wśród tegorocznych prelegentów znalazł się bowiem Gray Scott, twórca serwisu Serious Wonder, z którym tak niedawno przeprowadziłem rozmowę na temat przyszłości technologii i jej miejscu w naszym życiu. Nie spodziewałem się, że tak szybko będziemy mieli okazję porozmawiać na żywo, w dodatku nie w Nowym Jorku, skąd pochodzi Gray, a w Warszawie. Bardzo się cieszę.
Więcej o konferencji dowiecie się przechodząc na jej oficjalną stronę. Tam też możecie poczytać jeszcze więcej nt. prelegentów, idei imprezy, a także nabyć wejściówki. No właśnie, właśnie… Wspominałem coś o łatwiejszej drodze na tę konferencje.
Jeśli macie troszkę więcej czasu i chcielibyście zdobyć wejściówkę na Media Trendy 2014 poprzez mojego bloga, jest taka opcja. Organizatorzy imprezy pozwolili mi nagrodzić troje z Was, pod warunkiem, że zmierzycie się z pytaniem konkursowym. Pozostajemy w tematyce przyszłości i trendów. Chciałbym jednak poznać Wasze zdanie na ten temat.
Napiszcie w mailu, jakie technologie lub zjawiska społeczne istotnie zmienią nasze życie w przyszłości i dlaczego? Im bardziej kreatywna odpowiedź, poparta ciekawymi przykładami tym lepiej!
Na Wasze zgłoszenia czekam do 09.05, kierujcie je na mojego maila adam@mediafeed.pl. Macie sporo czasu, by naskrobać coś inspirującego. Wybiorę 3 odpowiedzi, których autorzy zgarną darmowe wejście na konferencję. Nagrodzone osoby powiadomię mailowo, a sama wejściówka zostanie przekazana już na miejscu samej imprezy 15 maja.
Czekam na Wasze maile i oczywiście, do zobaczenia w Warszawie na Media Trendach!
Powodzenia!